update.

nu är det strax helg igen och jenny har redan varit här halva tiden. usch jag gillar inte att tiden går så fruktansvärt fort! meeeen, vi har i alla fall hittat på lite roliga saker de dagar som varit och har mycket att se fram emot.

i lördags var vi som sagt på Scandinavian Valborgsparty på The Standard Hotel i West LA. Vi var en hel del tjejor som pregameade här hemma innna vi tod taxi in. det va en superkul kväll med massa dans och diverse borttappningar av vänner och jackor och väskor men allt kom tillbaka i sin vanliga ordning tillslut.

på söndagen så åkte jag, jenny och emelie till en marknad på Farifax/Melrose där dom säljer allt. och med allt menar jag massa massa skit men även massa massa roliga saker. alla tre fyndade Levi's shorts för en billig peng. blev några solglasögon och smycken också. efter att vi gått oss trötta där så tog vi en vända på mysiga The Grove innan vi begav oss hemåt.

Jag och Jenny har även hunnit med Movie Star Home Tour. Det var en 2 timmar lång guidad tur i Beverlyh Hills, Bel Air, Rodeo Drive, West LA osv osv. Vi fick se sjuuuukt stora hus och ett handplock av de hus vi såg tillhörde; Familjen Beckham, TomKat, Jennifer Lopez, Hiltons, det hus Michael Jackson hyrde (för 100 000 dollar/mån) när han dog osv osv osv. Vi hade till och med sådan tur att när vi åker förbi en bilkö på Sunset Blv så sträcker en man ut hela sitt huvud och vinkar till oss, gissa om vi blev chockade när vi insåg att det va Tom Hanks?

vi har även varit nere i Venice och solat och legat upp på taket och stekt. Imorgon så ska jag ta med Jenny till Beverly Center så hon får shoppa loss lite och på fredag blir det Universal Studios.

Inser nu att jag måste uppdatera mycket oftare för det är inte okej med ett sånt här långt inlägg. så lägger till lite bilder för att liva upp det. puss & kram








va premiär för Thor när vi var in till HW.








huset som Micheal Jackson hyrde när han dog


paris hiltons föräldrars hus (hennes barndomshem)


"fresh prince in bel air" - huset


pappa en sån här vill jag ha (både i rött och svart)


fast den här duger också :D

nu orkar jag inte ladda upp flera, sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fasen vad snygg du är sofie!!!

2011-05-05 @ 20:59:42
Postat av: sofie

tack så mycket :) vem är det?

2011-05-06 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0