titanic.

det blev en fartfylld helg med inslag av fratparty och födelsedagsfest. men hann även med lite plugg och bokning av storage för alla våra möbler och saker som vi inte ska ta med oss hem.

de närmsta (och sista veckorna för denna termin) kommer vara väldigt stressiga. i helgen som kommer så ska vi flytta ut ur vår lägenhet för kontraktet går ut, så vi ska hyra minibuss så vi kan frakta allt. jag och emelie har 4 sängar, haha. 3 st queensize sängar och en 90-säng så om någon vill komma och hälsa på oss nästa termin så vert ni vart det finns sovplats.

ja appropå det. emelie och jag kommer nog att bo själva nästa termin, dels för att Mai som vi bo med nu ska flytta in med nya roomisar redan nu i juni och dels för att vi känner att vi bara vill bo vi två :) så vi ska nog kika på en lägenhet närmare Santa Monica. Så vi kommer närmare stranden och Venice osv. Vi längtar ihjäl oss efter att få inreda en ny lägenhet och få börja om på nytt i våran favoritstad.

utöver allt flyttande så har jag ju en heeeel del plugg också, och jag vet inte riktigt hur tiden ska räcka till men den brukar ju lyckas göra det så får hoppas den gör det deen här gången också.

nu ska vi kolla på Titanic och moffa chips. ses om 17 dagar Sweden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0