never say never

Igår så var vi ett helt gäng som gick på Hangover part 2 och även om jag somnade till några gånger (megamega trött och bion började 22.25) så var den sjukt bra. vi satt längst fram på en av balkongerna och bredvid mig så satt Scott från Eurotrip, haha. Jag kände inte igen honom förrän Chris sa det, så den här gången var det inte "Scotty doesn't know" utan "Sofy doesn't know".  

idag gick jag upp vid nio och skypade lite sen så låg jag och emelie på taket i nån timme tills magen kurrade sönder och jag gick ner och lagade världens mest utan tvekan godaste mat (NOT); nudlar. jag fullkomligt hatar nudlar, men vad gör man inte när plånboken och kylskåpet ekar tomt.

nu så pluggar jag och ikväll ska vi ha filmkväll. det blir No strings attached, waiting for forever och hör & häpna, Eurotrip.

när vi kom hem från bion igår så myste jag och emelie ner oss i hennes säng och kollade på Biebers Never say Never och jag hade ju redan bieber fever innan men nu tror jag minsann emelie också har en liten chrush på allas vår 17 åring.

peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0