miss sweden, miss my family, miss my friends

vet inte om det är något fel på mig just nu eller om jag bara är stressad för jag kan börja gråta för vad som helst. började gråta när jag pratade med mamma i telefon idag, började nästintill gråta igår kväll när jag satt och pluggade. är så himla mega jätte mycket i skolan just nu att jag vet inte hur tiden ska räcka till!

men allt ordnar sig väl till slut.
är bara 3 veckor tills jag är på svensk mark så får hanga in there tills dess :)

nu ska jag gå och träna, sen har jag heeeelg!
puss&kram


Kommentarer
Postat av: susanna lundberg

kämpa på syrran ! :D bra 3 veckor sen e du hemma :D:D:D kanon!!!! saknar dig otroligt. ses om seconds :D älskar dig !

2011-05-20 @ 00:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0