I may be bad but I'm perfectly good at it.

yo vänner/familj/bekanta/okända.

just nu sitter jag på våran balkong och lyssnar på musik (gissa vilken låt). jag väntar på emelie. vi ska till O'haras och fira in långhelgen, det ska bli roligt. jag skypade med min saknade hanna idag och det var så underbart. mina tre andra älskade vänner kom hem till Sverige idag och jag kan inte förstå att de har varit borta i 4 månader! jag kan inte bärga mig längre, jag vill faktiskt hem nu. jag tor att anledning till att jag så fruktansvärt gärna vill hem nu är för att jag vet att jag kommer tillbaka i höst och för att jg har en miljard arbeten/prov de kommande två veckorna PLUS att vi ska flytta ut på tisdag och bo hos vänner (= jättetrevlig men även jobbigt att behöva bo i en resväska sista tiden)

resten av helgen blir lugn, bara plugga, sola, träna och förmodligen gå på Baksmällan part 2.

nu ska jag sminka mig så jag inte skrämmer alla UCLA studenter på baren.

live, love, laugh / sofy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0