Nu jävlar!

Nu jävlar ska det börjas träna (utöver min pilates & volleyboll som jag har två ggr i veckan)! Ska gå och signa upp mig på LAfitness nu och de ska bli jävligt skönt faktiskt. förhoppningsvis få in några sessions med PT också :D kostar fan ingenting om man jämför med sverige så ska passa på :)

annars så hade jag mitt första prov i Business 1 idag och det gick käpprätt åt helvete känns det som :( hade pluggat massa men det va alldeles för många och kluriga frågor på alldeles för kort tid. jag va inte ensam om att tycka det så jag hoppas läraren fattar att hon måste sänka nivån lite! men som tur är så får vi räkna bort ett prov när hon sätter betyg iaf.

ska inte tänka mer på det nu för jag ska börja blicka framåt istället för att älta onödiga saker. så nu tittar jag framåt mot min drömkropp. puss 6 kram


redo för ett träningspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0