I will try to fix you

hej vänner.

Igår så va vi som sagt ute i Hollywood på en klubb som heter Eden. Jag & Emelie har insett att Hollywoods nattliv inte riktigt är våran grej. Såhär ligger det till, på de stora ställena eller "inneställena" så går det bara ut på en enda sak: visa upp dig/dansa i en soffa/dansa på ett bord och du får gratis drinkar. Killarna har bord och vill dra till sig snygga tjejer och tjejerna vill hitta ett bord för att få gratis drinkar. detta tycker jag är extremt genomskinligt och inte alls min grej. jag går ut för att ha roligt och dansa och jag har inte det genom att enbart flirta till mig drinkar. Självklart finns det flera klubbar i hollywood där det inte är lika extremt men jag tror att vi hädanefter kommer befinna oss mer i Venice eller Santa Monica. Där kan man träffa folk på ett annat sätt och mer vara sig själv. Missuppfatta mig inte, självklart är det jättekul att bli bjuden och få uppmärksamhet. Men jag betalar hellre min drink själv än spelar ett genomskinligt spel.

M
iddagen i Beverly Hills och förfesten va däremot jätte trevligt! Fast så är det ju åandra sidan allt. Pre-gamet är alltid roligast.

JUST DET! Mitt första möte med min PT gick jätte bra, det va ju såklart sjuuukt jobbigt men kändes asbra efteråt, så jag signade upp mig för PT två dagar i veckan fram tills att jag åker. Det ska bli riktigt kul faktiskt. Ska skriva ut resultaten här vart efter tiden går!

Nu ska jag plugga Business och sen sova, riktigt skönt med en lugn lördag!

OJ! glömde nästan. Jag och my beloved emelie har bokat hotel i Santa Cruz över Spring break! wihoo. så vi blir där Sön-Onsdag/torsdag då hennes familj kommer och hämtar upp oss från San Fransisco. Så åker vi hela Pacific Highway 1 ner tillbaka till LA. Den vägen är känd som en av de finaste i världen, då den går längs Kalifornien kust. JAG LÄNGTAR.


Santa Cruz


Bilder från Highway 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0