I´ve had enough of this comfort conversation

jag & emelie va som sagt på johnossi i måndags, de va trevligt men blev faktiskt rätt besviken. de körde ingen av mina favvolåtar och när vi frågade dom om de kunde köra Man Must Dance (som är deras första stora hit) så svarar trummisen: neej, den är ju dålig! HAHAHA. hur fan kan man säga att sin egen låt är dålig?

jaja de va som sagt en trevlig måndag iaf! :)

jag har sjuk träningsvärk just nu. har ni inte kört pilates någon gång, så har ni aldrig haft riktig jävla cp träningsvärk. haha.

vet någon vart jag kan köpa lite disciplin? alternativt en maffiaboss som skjuter mig om jag inte pluggar?


Kommentarer
Postat av: Martina

Snygging! <3

2011-03-10 @ 08:32:27
URL: http://martyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0