essay in english 1 & babycorns födelsedag!

hallå! idag har jag haft min första essay i engelska och jag har ingen aning om hur det gick, kändes jättejobbigt efteråt för jag fick sån prestationsångest! håller i alla fall alla tummar & tår på att det gick någor sånär.

idag fyllde min roomie Mai 21 år, jag kallar henne för baby corn för att hon är så liten och heter Mai. kul info va? grattis till henne i alla fall :) vi ska ha födelsedagskalas för henne på fredag och vi blir ungefär 20-25 personer i våran lägenhet så vi hoppas på att våra grannar är snälla denna weekend.

nu ska vi mysa här hemma & imorgon ska jag sova länge länge! sov gott (eller godmorgon sweden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0