.

Jag kastar sten mot solen, för jag hatar den.
Jag sätter knivar i fotografin.
Jag går på samma gator tills de vänder.
Den här stunden e i resten av mitt liv.
Och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.
Jag kan se mitt namn i tidningsbokstäver,
men jag kan inte tro att jag fortfarande lever

Igår firade vi St.Patricks day härborta på andra sidan jorden. tydligen så är den där patrick väldigt omtyckt. för han firades väldigt hårt överallt. vi valde iaf att spela lite beer/smirnoff ice pong här hemma innan sen drog vi till Venice och mötte upp lite folk på en bar. Var en rolig och händelserik kväll. vi hamnde på efterfest i ett frathouse på UCLA sen gick vi hem till oss och somnade på två sek.

Idag mår jag som jag förtjänar och för att bota det så beställde jag och emelie hem pizza. sjukt skönt med homedelivering. man klickar bara i på hemsidan vad man vill ha på pizzan sen vips så ringer det på porttelefonen och så är den här! farligt.

Idag har jag lite hemlängtan, eller inte sån att jag vill åka hem utan mer sverigelängtan. har suttit och youtubat massa håkan hellström live videor och önskar mig svensk sommar som fan. längtar efter mina tjejor också, och familjen. pratade med min storasyster idag och insåg att hon ska ha sitt andra barn om ca 3 veckor. tiden går fruktansvärt fort. så nu ska jag sluta skriva på detta inlägg och ta vara på tiden!


jag skulle lära mig dricka öl. gick inge vidare.


toby kan i alla fall.


hahaha. gillar att jag har satt på tomas ledin.


beerpong




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0