BURNED!

joråsatt, de blev ju megafint väder här i går då. och med mega menar jag ca 27 grader i skuggan kanske. igår hade jag dock lektioner till halv fyra så blev inte så mycket solbadande. MEN idag minnsan så hade jag bara en lektion till 09.20 så va hemma ca 10.00 så jag och emelie traskade så glatt upp på vårt älskade tak. med oss hade vi cola, musik, skvallertidning, bok, skolböcker och en solkräm!
jag kände mig så duktig som i alla fall smörjde axlar, bröst och ansikte. tänkte vell att jag som aldrig någonsin bränt min mage förut skulle inte heller göra det idag. men ack så fel jag hade. min mage har nu ungefär samma färg som ketchup. ajajajaj.

vill inte lägga ut en bild med risk för att mamma & pappa ringer och predikar om cancer (vet att ni läser detta nu, älskar er ockå!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0