sola sola sola!

hej allihop:) det har varit en jättetrevlig helg här på andra sidan jorden! jag, susanne, julia & josefine har försökt oss på nattlivet i hollywood och det har varit kul. lugnt men roligt, vi har varit hemma runt 03 båda kvällarna!

det är jättefint väder här just nu, har varit ungefär 23 grader & sol hela veckan :) så nu ska jag försöka få lite färg!

I veckan så ska vi åka upp till griffith park som ligger nära hollywood skylten, så man ser ut över hela L.A så kan man hajka där i närheten också, så det ska bli jättekul :)

på tisdag har jag även möte med en studievägledare som ska hjälpa en att få de kurser man vill ha & behöver ha om man vill transfa till ett universitet:)

jag saknar alla därhemma och önskar att alla kunde komma och se hur häftig den här staden är :)

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0