segdag.

nu har emelie kommit & varit här i några timmar :) vi har suttit & pratat om allt mellan himmel och jord och så har vi lagat tacos, sjuuuukt gott! speciellt om man jämför med min soppa som jag har ätit i hundra år ( okej 5 dagar men de kändes som en evighet).
Nu har hennes boyfriend kommit så jag håller mig på mitt rum en stund, funderar på att gå över till susanne & frida men är fortfarande lite hangover/trött efter gårdagen så blir kanske att nöta någon serie och sova länge länge.

imorgon ska jag sola och så ska vi gå till våran favoritbar här i området där det bara hänger massa UCLA studenter! yey.

see you.


karin kan du slänga ihop två sånna här och skicka till mig? skulle göra mig väldigt glad ;)




Kommentarer
Postat av: Kaka

haha skälvklart!! allt för dej darling ;)

2011-01-30 @ 20:24:38
Postat av: sofie

thank you darling, ha så kul i ´spanien, för deär vell den här helgen? <3

2011-02-03 @ 08:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0