malibu.

hej hallå! allt är bra härborta! förrutom att jag börjar bli lite sjuk tror jag :/ halsont och ont i huvudet. tror det beror på att det är jättevarmt på dagarna och kallt på kvällarna/nätterna + andra bakterier. menmen nog med klagandet.

idag har vi varit till malibu och solat, det va asfint! dock är vi nästan ensamma på stränderna här då amerikanarna tycker det är kallt! (?) men några surfare va det minsan som trotsade det kalla vattnet!

puss!

btw! jag längtar ihjäl mig tills mina flickor kommer <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, vad har hänt med pepparkakshuset? :p

2011-01-23 @ 18:03:35
URL: http://thetruthabout.devote.se
Postat av: sofie

haha ingen aning! det har varit så sen jag kom :P

2011-01-24 @ 02:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0