jag ger upp.

nu pallar jag inte vara sjuk längre. de suger verkligen i detta soliga land. hemma är det skönt att krypa ner under täcket & kolla på film när det är kallt & burrigt men ni förstår inte hur mycket det tar emot att ligga i sängen när det är 25 grader och sol ute på dagarna. och i den här staden? de finns ju så sjukt mycket som jag vill göra men som jag inte kan för de skulle jag gå utanför dörrarna just nu så skulle jag för det första skrämma livet ur folk och för de andra så skulle jag bara få höra folk säga "bless you darling", "bless you", "bless you sweetheart" för jag nyser hela jäkla tiden. har säkert nyst sju miljarder gånger idag.

jaja nog med klagandet, här är iaf ringarna jag köpte idag! fina va?
 SANNA! du måste komma hit snart för du skulle älska shoppingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0