it's amzing!

Klockan är 05.30 här och jag är svin nervös! Första seminariet idag, hjääälp!

Igår va jag till skolan för check-in så har iaf sett skolan och den är huuur stor som helst, gick vilse sjutton gånger inna jag hittade rätt! men den är jättefin :)

Jag träffde ju två tjejer på flygplatsen i Chicago, Julia & Josefin, som jag har lekt med här dom två första dagarna. Dom är supersöta & snälla :) Så efter att jag varit på skolan igår så åkte vi ner till Santa Monica Pier och strosade. Verkligen sjukt fint!

Har även varit och storhandlat på Ralphs, som är som Ica ungefär, men jag fattar typ noll! haha dom har så mycket sjuka varor & det finns miljarder olika färdigmatsrätter. men fick med mig lite köttfärs, pasta, tonfisk osv iaf, så nu gäller det bara att jag vågar mig på den läskiga spisen som vi har. den ser ut som ett monster och eftersom det är gas så är jag livrädd, haha!

Det va jättefint väder igår, strålande sol och ungefär 20 grader, i likeeeee!

Men nu ska jag hoppa in i duschen så mitt hår inte behöver lida mer. SO LONG!








Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, spisen är inte så farlig som den ser ut. Ta det bara lugnt och försiktigt så är den snäll tillbaka ;) Vad kul det är att följa dig och vad skönt att du hittade några redan i Chicago! :D



Jag rekommenderar dig att skaffa ett kort på Ralphs, om dom inte redan har frågat om du vill göra det. För då blir allt billigare! Bara säg till i kassan att du vill ha ett kort och om du har tur så får du välja färg på kortet själv! ;) hihi. SKÖT OM DIIIIG!

2011-01-13 @ 14:39:38
URL: http://thetruthabout.devote.se
Postat av: Martina

Fan vad härligt det ser ut! Lycka till i skolan nu det kommer gå galant :D Saknar dig! Puss puss

2011-01-13 @ 14:41:42
URL: http://martyy.blogg.se/
Postat av: zara

men fyfan vad snajsigt väder ni har! hoppas det håller sig tills vi kommer hihi. hoppas du har det jättebra gumman, saknar dig! puss

2011-01-13 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0