I´m in L.A baby

Nu är jag framme, upp-packad, trött, hungrig, förväntansfull och samtidigt full med energi, konstig kombo? men men, lägenheten är huuuur fin som helst, ska försöka slänga upp några kort på den någon dag.

Flygresan gick jätte bra och jag är glad att jag träffade två söta tjejer från Sverige på flygplatsen i Chicago annars hade jag nog aldrig hittat mig fram till rätt gate! sjukt sjukt sjukt stort.

Kom till lägenheten runt 20.00 (amerikansk tid) igår kväll, somnade kanske runt nio och vaknade imorse klockan 04.00!? hur pigg som helst. hjärnan blir helknäpp av att flyga till andra sidan jorden.

Idag har jag hunnit gått till Ralphs (typ som Ica) och handlat mat, skypat med familjen, Hannah & Karin. mycket trevligt! Snart ska jag gå och kika upp vart jag ska ta bussen till skolan imorgon :) ska bli superskoj!

i den här bloggen lovar jag bättre uppdatering än mina tidigare. om jag är dålig kan ni vell skälla på mig?


Kommentarer
Postat av: hannah

älskade älskade vän! jag saknar dig varje minut ska du veta. har nyss vart hemma hos dig, idag igen, haha! rökte med din syster och hade pratstund med mamma i vanlig ordning. sanna tröstade mig och sa att jag fick sova i din säng när jag vill :) hoppas det gick bra i skolan idag! älskar dig

2011-01-12 @ 22:23:22
Postat av: sofie

åh vännen! älskar & saknar dig massor!<3 min säng är din säng, jag önskar du va här nu! du kommer att älska den här staden och jag hoppas du älskar den så mycket att du stannar ;) eller iaf kommer tillbaka! vi får försöka skypa någon dag :) LOVE LOVE LOVE YOU

2011-01-17 @ 05:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0