hollywood.

hallå. sorry för dålig uppdatering.

dieten sket sig igår och då menar jag bokstavligen sket sig. så köpte dunder medicin och sen va de bra igen men både jag och susanne gav upp dieten igår. palla verkligen inte svälta mig mer och så ville vi dricka vin då det va julia & josefins sista kväll här i LA igår.

vi avslutade deras sista kväll på playhouse och det va kul men kunde varit roligare! jag kommer sakna mina två blondisar.

idag kommer min roomie emelie hit, det ska bli superkul att träffa henne för första gången :) så nu måste jag städa lite hihi.

ikväll blir det nog en lugn filmkväll känns det som, är skapligt seg idag. men ska nog lägga mig några timmar i solen först.

hoppas det är varmt och skönt hemma i sverige ;) puss&kram

update: under dessa diet dagar så har jag gått ner 2-3 kg och sen jag kom hit till LA ungefär 7-8 kg så jag är rätt stolt ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0