dag 1.

jaha trots att min förkylning inte ger med sig så ska jag och susanne börja med diet idag. bantarsoppan kallas den. yey va kul det låter. inte. menmen nu ska jag ge mig fan på det här, det är bara en vecka & man ska gå ner mellan 4-7 kg och rensa hela kroppen.

så dag 1: idag får vi äte hur mycket frukt vi vill (ej banan) + hur mycket vi vill av soppan.

tänkte att jag skriver varje dag vad som gäller & sen hur mycket jag gått ner/ upp(?!) på måndag.
här är receptet på soppan i alla fall:

6 stora lökar
1 medelstort vitkålshuvud
4 morötter
1 st stjälk selleri
2 gröna paprikor
2 burkar krossade tomater
2 burkar löksoppa (eller 1 påse)
3 st buljongtärningar
svartpeppar
(vitlök)
(Soja)

Gör så här:
Skär alla grönsakerna i bitar och täck med vatten. Häll i resten av ingredienserna och koka i en timme.

önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0