but you'r long gone.

vet ni vet ni vet ni?
igår så va jag och susanne ute och promenerade på stranden och så mitt i en konversation så tittar jag ut mot havet och ser DELFINER! jag & susanne vart helt till oss, det va supermånga och ashäftigt att se! men självklart så hade ingen av oss med sig kamera :/ såå jag tror jag måste köpa en digitalkamera härborta för jag vill/orkar inte ta med mig systemkameran överallt.

så det måste jag fixa mig en! men nu måste jag fixa till mig själv för snart ska jag till skolan på vägledning, sen blir det nog att lägga sig på taket & sola!

slänger upp lite bilder från min & susannes dag igår :)






Kommentarer
Postat av: zara

fan vad duktig du är, springer och har dig! kommer ju va värsta slimfit playboybruden när vi kommer! ;)

2011-01-18 @ 18:23:08
Postat av: sofie

haha joo men visst! nu fick jag ju bara liiiiite press på mig ;D men de är bra! miss yooouuuu!

2011-01-18 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0