w hotel

hej hallå! klockan är nu ca 02.15 i L.A och jag och emelie har precis kommit hem. kvällen bestod av en riktigt trevlig förkaka här hos oss, sedan taxi till hollywood /cherokee där vi mötte lite folk sen gick i vi massaaaaa blocks till W hotel (om ni har sett the hils när dom är på en club som har pool på ett tak så vet nu vart) det va en mycet trevlig och lugn kväll!

juste!!! vi kollade lite på super bowl  ( vilket till och med anses som en holiday här, såå stort är det) men kollade typ bara i halvleken då black eyed peas uppträdde och fyihelvte vad ferige är sämst live, sjutk pinsamt!
men men.

HANNA! bytte nummer med en amerikansk tjej som  har bott i sverige och vi blev ganska bra kompisar och hon KÄNNER MAJA I THE SOUNDS! och sa att jag kunde följa med henne och maja på the sounds tour. dom är huuuuuge här. hon ska ringa mig imorgon och maja kommer hit om 3 veckor, maaah god! ska berätta aaaaalllt på onsdag.

och till er alla andra så vill jag bara säga att jag hoppas ni har det bra där hemma, jag laddar upp bilder imorgon när jag vaknar, föör nu ska jag sova! godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Isa

LIVING THE FUCKING DREAM BABY!!

2011-02-08 @ 12:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0