semlafest & favoritbar

hoho. nu ska jag strax iväg på semlafest hos Mais föredetta granne, det ska bli sjukt gott med en det semla! har börjat fått lite cravings efter svenska saker. igår kväll när jag borstat tänderna och lagt mig i sängen och sova så fick jag vääärldens sug efter OBOY! och jaa jag vet att det finns liknande saker här, men de är inte samma sak :/ och så vill jag ha surt&salt godis och pappas korvstroganoff! gud vad konstig man kan bli bara för att man flyttar till andra sidan jorden! hursom så ska vi all fall till IKEA på lördag och då ska jag handla massa svenska grejer!

efter semlafesten så ska jag och några nära&kära gå till våran favoritbar O´haras! mycket trevligt.

imorgon ska jag plugga plugga & plugga :)

såhär ser jag ut nu;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0