överlycklig

idag har mina älskade tjejor kommit <3 är så sjukt glad!
jag tog bussen till LAX och mötte dom och det va ett kärt återseende. sen tog vi en taxi till deras hostel på hollywoodboulevard och sen strosade vi lite där, nu är jag hemma, jag och emelie fixar oss för att strax ta bussen tillbaka in till hollywood. tjejerna ville nämligen fira att dom äntligen kommit till drömmarnas stad så vi ska visa dom L.A´s nattliv ;) har ju som sagt fortfarande semester! (skolan börjar på måndag!)

nästa helg blir det troligtvis LAS VEGAS! för vi ska hyra bil nästa vecka, och tro mig jag ser inte fram emot att köra i detta land, får vell se hur det ska gå, haha.

nej nu ska jag sminka mig lite mer, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0