mitt rum & vår lägenhet

har ju sagt i all evighet (tre veckor) att jag ska lägga upp bilder från vår lägenhet så igår när jag och emelie hade städat så passade jag på att fota vardagsrummet, köket och min del av mitt och Mai's rum :)

titta & njut för jag ÄLSKAR denna lägenhet ett stort plus är ju att den ligger i Westwood som är mellan Beverly Hills & Bel Air, eh kan det bli bättre?
sen att vi har gym i källaren och jacuzzi på taket gör den ju inte mer älskvärd. ville bara göra er avundsjuka och jag hoppas det funka?

ikväll blev det ost, kex, vin, tacopaj, tacochips & guccamole med emelie, superskönt och mysigt.
har varit jättetrött de senaste dagarna trots att jag sovit massor.

imorgon blir det alkohol och trevligt sällskap, kanske ett besök på vår UCLA bar här i området, kanske klubba i hollywood, vi får la se.. har ju trots allt semester 1,5 vecka till!

nej nu börjar detta inlägg bli för långt, så njut av bilderna. puss!


vardagsrummet.


köket.


min del av mitt & Mai's rum. (Hon flyttar in i mitten av feb)


mina bilder ovanför min säng.

jag orkade inte ta kort på toaletterna och ville inte inkräkta i emelies rum, men hennes ser ungefär ut som vårat.
det är iaf en great lägenhet, dock ganska dyr! 2500 dollar / mån. tror inte en enda själ i västerås skulle punga ut 18 000 kr/mån på en tvåa, men this is L.A så man måste om man inte vill bo i downtown i ett ruckel. (okej, man kan komma undan billigare, men de är skönt att bo 3 st) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0