köttbulle.



köttbullar, potatismos, gräddsås & lingonsylt!

jag och emelie åkte ca 2 timmar med buss till Burbank för att få lite svensk mat och det va gott men inte alls lika gott som när mamma eller pappa eller jag eller vem som helst från Sverige lagar det, men heeelt ok.

vi inhandlade en jäkla massa svenska råvaror också:

-köttbullar
-potatismos
-lingonsylt
-hallon/blåbär sylt
-marabou choklad
-daim
-kaviar
-svartvinbärs saft
-knäckebröd
-prästost
-gräddsås
-ahlgrens bilar
-kexchoklad

idag har även mina älskade kompizaaar kommit tillbaka från san diego också, så dom bor här hos oss de sista dagarna innan de drar vidare till mexico, mycket myyys! imorgon ska vi äta på Cheesecake factory. jag längtar!
nu ska jag läsa lite business och sen kolla på prison break med hannah (hon vet bara inte om det än)

puss!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Snygg blogg ^^

2011-02-28 @ 07:39:06
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0