första skoladagen & valentines day

nu var första skoldagen avklarad! hade först en volleybollklass klockan 08.00 och efter det så crashade jag en pilatesklass som va mellan halv 10- halv 11 kanske.

sen åkte jag och emelie hem tillsammans och tog en powernap, hoppade in i duschen sen åkte jag tillbaka till skolan för att ha engelska. Fick skriva en uppsats på en gång om hur man tycker att ett government ska vara osv osv. JÄTTEKUL! den blev nog inte så bra men han skulle inte betygsätta dom som tur är.

bussfärden hem va rent ut sagt förjävlig! brukar ta ca 25-35 minuter hem, det tog mig 1 h och 15 minuter. och jag hade planerat att byta buss direkt till hollywood för att mysa med tjejerna på hostellet men jag insåg ganska snabbt att det va lönlöst eftersom den bussen förmodligen också skulle ta en timme i kaostrafiken. och eftersom jag börjar 08.00 imorgon (business 1) så stannar jag hemma och kollar på en film.

med andra ord en jätte kul valentines day (NOT)
tur att jag har ben&jerry som ställer upp i alla lägen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0