fixardag.

tjoho. igår så va det en fixardag. jag och emelie städade lägenheten, fixade amerikanska bankkonton, lagade tacopaj för en armé och avrundade med två glas vin. jag har tagit kort på lägenheten så så fort jag laddar in dom på datan så ska jag visa er :)

jag glömde min blackberry hemma hos gavin och marcus i söndags när vi spelade beerpong och har inte orkat hämta den än. jag och emelie va påväg igår men trafiken är förjävlig här efter 16.00 så vi orkade inte ta bussen så idag måste jag hämta den, känner mig heeelt naken utan den.

sen ska jag gå och klaga som fan på Bestbuy (elektronik affär) som ligger runt hörnet här. för jag köpte en dataladdare till min data första dagen jag va här för min riktiga laddare gick inte i adaptern. så dom hjälpte mig att hitta en som skulle funka tilll de flesta datorer, vilket den också gjorde till en början. men nuu har jag fixat en adapter som tar min riktiga sladd och de funkar när den kopplad till datan  men den laddar inte och om jag drar ut sladden så dör hela datan. sjukt drygt. (vet inte om ni fatta något av de ja skrev men fett irri iaf hha)

idag är det bara 1 liten vecka kvar tills tjejorna kommer. wiiihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0