bränd tjej.

hej! jag vet att uppdateringen har varit kass men det är bara för att mina flickor har kommit. vi har gjort saker hela hela tiden. det finns så mycket som jag vill visa dom! vi har i alla faall hunnit med en utekväll på ecco, en "chillkväll" här igår, vi har varit i santa monica på stranden och på third street promenade idag och ikväll ska vi på fratparty. "man lever bara en gång och man blir inte yngre med åren"

det är så kul att dom är här och jag ska bli bättre med att lägga upp bilder också, det får bli en bildbomb imorgon! för imorgon är det planerat aatt vi ska göra absolut ingenting förutom att sola och ta det lugnt. btw så har jag fått en jättefin bondbränna idag. ser ut som att jag har på mig ett vitt linna, suuuupersnyggt.

nej nu ska jag försöka sminka bort mitt röda fejjs och kanske få det till en brun nyans istället. skriver imorgon.
JAG SAKNAR ER MAMMA, PAPPA & SANNA

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0