äkta UCLA fratparty.

hoho. igår va vi på een riktig college/university fest i ett av UCLAs frathouses. helt sjukt! det är verkligen som i alla amerikanska collegefilmer som man sett. det är röda muggar överallt, tror det va 4-5 asstora beerpong bord, gratis alkohol för tjejer osv osv.

det va verkligen en superkul kväll.

Idag har jag för första gången i mitt liv ätit på Cheescake factory och deeet va helt sinnesjukt gott. jag åt en factory burger med söt potatis pommes och till efterrätt så delade jag och susanne på en vitchoklad/hallon cheescake. jag visste inte ens att det fanns sån god mat/cheescake (förlåt karin, du vet at jag älskar dina också) och ni skulle ha sett menyn på cheescakesen, fattar inte ens att man kan komma på så många olika!
Och de allra bästa med stället är att man tar med sig det man inte orkar! hihi.

lägger upp lite bilder från min nya digitala kamera;
pusss!


emelie med sin "lilla" öl på vår bar här i området, pris 5 dollar (30-35 kr)


lina & susanne igår!


beerpong


fraternity


outfit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0