helgens bravader

hohoho. det blev jätteskojsigt i lördags. förfest på hannas nyinredda balkong med alkohol ostbågar ostbollar och choklad (team bollar för mig). slutade på bmb där jag och emelie dansde i schlagern tills vi nästan droppade av svett.

söndagen åkte emelie hem vid halv tolv jag traskade då hem till zara där även lunkan va. vi tog oss ner på stan för lunch med elina, hanna och niklas. vi satt och dividerade väldigt länge om vad vi skulle göra en soliga söndag som det var. det slutade i alla fall med picknic och kubb på djäkneberget. mycket mysigt.

idag har jag jobbat och ska göra det fram till fredag då jag åker till linköping och det är emelies tur att visa mig vad hennes stad har att ge.

17 dagar kvar i Sverige. måste tiden gå så fruktansvärt fort, jag hänger inte med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0