träna träna träna

hoho, godmorgon långfredag! (kanska ska börja kalla alla andra fredagar för kortfredag?)

jag har nyligen vaknat, så har endast hunnit dricka massa vatten och ätit en banan & ett äpple. mycket intressant va?
nej men planeringen för denna dag ser ut som såhär:

först möta upp susie utanför LAfitness för att gymma ihop. sedan gå hem och duscha på varsitt håll för att sedan bege oss ner till Santa Monica (även lina hakar på då) för att shoppa lite. jag ska försöka hitta presenter till alla fina därhemma.

ikväll ska susanne ta med mig och emelie till ett ställe som heter Happy Ending (tror jag). För susanne har pratat så gott om detta ställe så ikväll blir det upp till bevis!

puss&kram ses på stan (förmodligen inte)

ps. jag tror jag börjar blir lite beroende av att träna. det är ju sjukt roligt när man ser resultat. ds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0