stolt tjej.

förlåt för att det varit så dåligt uppdatering på sistone, men det beror på att jag inte va hemma förra veckan och för att jag haft två prov denna vecka. och vet ni? JAG FICK A PÅ MITT BUSINESS PROV :D megaglad med tanke på att jag fick C på det första och det va aaaassvårt.

idag hade jag engelska prov och det va jättesvårt. min engelska kurs är jättesvår och jobbig överhuvudtaget. det är mer filosofi än engelska. vi läser massa texter som är 10000 miljarder år gamla om justice, ethics, government osv osv. och så har vi läst en bok skriven av Franz kafka (vilket är riktigt djuuupt) och så idag hade vi prov på de texterna. vilket inte gick så jättebra, men blir nog i alla fall godkänd på det.

på måndag kommer min fina jenny hit och jag längtar massor!
sen längar jag efter min familj också. och mina tjejer. och så längtar jag efter att få pussa på min gudson och min systers nyfödda lilla älskling alex. inte långt kvar till den 8 juni!

vet inte om jag sagt att jag fick A på senaste pilates provet också?

jaja nog tjatat om skolan. nu ska jag kolla klart på prison break, har bara 5 avsnitt och filmen kvar. gaah så super mega spännande!



Kommentarer
Postat av: Martina

Duktig du är Sofie :D

2011-04-21 @ 19:44:11
URL: http://martyy.blogg.se/
Postat av: sofie

tack martina! :) hur går de i skolan för dig? saknar dig!

2011-04-22 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0