spring break!

äntligen äntligen spring break!

som jag har längtat. ikväll firar vi in spring break på O'haras, imorgon blir det party i Santa Monica med massa Swedish people och på lördag kan det kanske bli LA beer fest. ett problem bara, jag gillar inte öl?! 
seeeen på söndag så packar jag och emelie väskorna och drar till Santa Cruz för några chilldagar. jag älskar california. 

Har tänkt en hel del på det faktum att jaf faktiskt bor i L.A. det har ju blivit en vardag nu och det känns inte konstigt att säga att man ska åka in till Hollywood eller att Beverly Hills ligger två sek bort. eller bara det att jag ska åka highway 1 nästa vecka. sinnesjukt. tror inte jag kommer att förstå innebörden av hur bra jag faktiskt har det förrän jag kommer hem och inser hur mycket jag saknar det. som tur är så blir jag förmodligen här i 2,5 år så kommer ju inte behöva sakna det än på ettt tag mer än på sommar/vinterloven. 
älskar att jag är så lyckligt lottad som faktiskt kan flytta till andra sidan jorden. förstår mig inte på alla som inte vill ut och se världen? man lever bara en gång och sverige flyttar inte på sig. 
men drar till med ett internskämt "but it's probably just me" (emelie kommer skratta ihjäl sig)

jag saknar mina tjejor & min familj fruktansvärt mycket!

 
las vegas när mina fina tjejer var här <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0