skärpning på mig.

fett dålig uppdatering. skall bätttra mig.

helgen som va såg ut som följande:

fredag:
heldag nere i Santa Monica, solade hemme hos sara och co, sen lite shopping på det. inhandlade mig O,boy för 9 dollar(?!) i en europeisk butik. har haft abstinens i flera veckor nu.
på kvällen så gick jag, emelie, susanne och sara n ut på happy ending, rolig ställe på sunset!

lördag:
seg förmiddag, städade/pluggade/slappade fram till 6 då vi åkte på påskkalas hemma hos Sara & co i Santa Monica. kvällen började med att vi såg en naken, mörkhyad halvdöd man ( orkar inte dra hela historian men det var riktigt hemskt) sedan åt vi massa påskmat och lekte lekar. kvällen avslutade vi med en snabbis på the other room i venice. mycket trevligt!

juste! sist men absolut viktigtast! JENNY KOM HIT I MÅNDAGS! därav dålig uppdatering. vi har varit nere i santa monica hela eftermiddagen, super mysigt!

nu ska vi bubbla och ta ett glas vin!


himmel vad gott


påskpresent från mig till mina roomisar.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0