prison break skadad tjej.

Mmm, what you say?
Mm, that you only meant well?
Well, of course you did.
Mmm, what you say?
Mm, that it's all for the best?
Ah, off course it is.
Mmm, what you say?
Mm, that it's just what we need?
And you decided this?
Mmm what you say?
Hmm,
What Did She Say?


jag vill bara meddela att jag är sjukt prison break skadad. fråga emelie, hon vet. haha
 "jag har något som du vill ha så du kan inte döda mig, för då kan du aldrig få veta"

jag och emelie har roligt ihop. jag tycker om henne mega mega mega mycket ♥
& babycorn kan ju vara den sötaste som finns. kunde inte ha önskat mig två bättre roomies!

nej nu måste jag fokusera. har importing/exporting prov om 4 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0