april, april.

har varit två superfina dagar här i the city of angeles. igår så låg jag och emelie inne på W hotel och chillade i solen! sjukt nice. på kvällen så var vi på BBQ party hos ett par vänner sen så åkte jag, emelie, susanne & lina till Whiskey a go go på Sunset (där alla i beatles har spelat och även rolling stones). där träffade vi en massa nya och gamla vänner och de blev en händelserik kväll som slutade med att jag gjorde en sweet chilli dipp med fjorton liter salt i som jag och emelie mumsade i oss på balkongen.

idag däremot är vädergudarna emot oss och har gett oss ett mega molntäcke så dagen hittills har enbart bestått av filmtittande. (läs prison break avsnitt).
resten av kvällen spenderar jag nog i sängen med datan i knät. eventuellt att jag tar ett bad och gör ansiktsmask, vi får la se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0